Vragen?

Algemene vragen

  1. Wat zijn uw openingstijden ?
  2. Kunnen wij uw dierenpension komen bezichtigen, zo ja wanneer ?
  3. Kunt u een routebeschrijving geven naar uw dierenpension ?
  4. Hoe kunnen wij u betalen ?
  5. Kunnen wij ons huisdier ook buiten de openingstijden ophalen of brengen ?
  6. Waarom bent u niet de hele dag open ?
  7. Als ik eerder van vakantie terugkom, moet ik dan de gehele gereserveerde periode betalen ?
  8. Kan ik langer wegblijven met vakantie ?
  9. Waarin onderscheidt Het Loo zich van overige dierenpensions ?
  10. Ik heb nog meer vragen !!

Vragen over Honden

  1. Welke entingen moet mijn hond hebben om bij u te mogen logeren ?
  2. Moet ik het inentingsboekje van mijn hond meenemen ?
  3. Mag mijn hond een eigen mand meenemen ?
  4. Mag mijn hond zijn eigen deken of kleed meenemen ?
  5. Heeft u de riem van mijn hond nodig ?
  6. Mijn hond heeft medicijnen, kunt u die toedienen ?
  7. Als mijn hond onverhoopt ziek wordt, wat doet u dan ?
  8. Mijn hond is loops, mag zij nu nog wel komen ?
  9. Mijn hond is erg gevoelig op het voer, mag hij zijn eigen voer meenemen ?
  10. Krijgt mijn hond korting als hij zijn eigen voer meeneemt ?
  11. Ik wil meerdere honden bij u onderbrengen. Krijg ik dan korting ?
  12. Is het wel verstandig om mijn pup bij u in het dierenpension onder te brengen ?
  13. Mijn hond vecht met iedere reu / teef, mag mijn hond dan wel komen ?
  14. Kan mijn hond worden getrimd tijdens het verblijf ?
  15. Kunt u mijn hond wassen voordat ik hem ophaal ?
  16. Wat kost het verblijf van mijn hond per dag ?

Vragen over Katten

  1. Welke entingen moet mijn kat hebben om bij u te mogen logeren ?
  2. Moet ik het inentingsboekje van mijn kat meenemen ?
  3. Mijn kat heeft medicijnen, kunt u die toedienen ?
  4. Als mijn kat onverhoopt ziek wordt, wat doet u dan ?
  5. Wat kost het verblijf van mijn kat per dag ?
  6. Ik wil meerdere katten bij u onderbrengen. Krijg ik dan korting ?
  7. Kunt u het reismandje voor ons opslaan ?

Algemeen

  1. Wat zijn uw openingstijden ?
    Wij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 10.00 uur en van 16.00 tot 18.00 uur. Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten.

  2. Kunnen wij uw dierenpension komen bezichtigen, zo ja wanneer ?
    Het liefst hebben wij natuurlijk dat u als nieuwe klant eerst een afspraak maakt om het pension te komen bezichtigen. Zo krijgt u de beste indruk van ons dierenpension. Een afspraak is nodig, daar wij graag even de tijd nemen voor onze nieuwe klanten, zodat wij uw bezoek kunnen inplannen. Tijdens de schoolvakantieperiodes is dat niet mogelijk.

  3. Kunt u een routebeschrijving geven naar uw dierenpension ?
    Onder de button "contact" staat de routebeschrijving naar ons dierenpension met een online routeplanner.

  4. Hoe kunnen wij bij u betalen ?
    U kunt bij ons contant of per pin betalen. U betaalt vooraf, bij uw reservering, 50,- euro reserveringskosten. Bij het ophalen van uw huisdier betaalt u het nog openstaande bedrag voor het verblijf van uw huisdier,na aftrek van de 50,- euro die u heeft aanbetaald voor de reservering, eventueel aangevuld met de kosten voor een (onverwachte) medische behandeling door de dierenarts van uw huisdier.
    Wij leveren geen diensten op rekening !!

  5. Kunnen wij ons huisdier ook buiten de openingstijden ophalen of brengen ?
    Helaas is dat niet mogelijk i.v.m. ons dagprogramma.

  6. Waarom bent u niet de hele dag open ?
    In verband met ons dagprogramma, voertijden, rusttijden en uitlaattijden hebben wij onze openingstijden voor klanten beperkt. Dit komt de verzorging van uw huisdier ten goede.

  7. Als ik eerder van vakantie terugkom, moet ik dan de gehele gereserveerde periode betalen ?
    Alleen in in de zomerperiode en kerstvakantie brengen wij u alle gereserveerde dagen in rekening. In de overige perioden hoeven wij aan andere klanten geen neen te verkopen, derhalve brengen wij u dan geen kosten in rekening.

  8. Kan ik langer wegblijven met vakantie ?
    Bij het verlengen van het verblijf vragen wij U zo vroeg mogelijk ons dierenpension van dit voornemen op de hoogte te brengen. Met name in de zomerperiode en kerstvakantie kan dit problemen opleveren.

  9. Waarin onderscheidt Het Loo zich van overige dierenpensions ?
    Wij zijn erkend, lid van Dibevo en een erkend leerbedrijf van Aequor, waardoor wij permanent voor kwaliteit en zorg in kunnen staan.

  10. Ik heb nog meer vragen !!
    Stel ze per e-mail: info@dierenpension-hetloo.nl of bel 0411-673138.

Honden

  1. Welke inentingen moet mijn hond hebben om bij u te mogen logeren ?
    Uw hond moet de jaarlijkse cocktailenting hebben gehad. Dus zowel parvo, ziekte van Weil, leverziekte(hepatitis), hondenziekte en kennelhoest. Deze beschermt uw hond voor de meest voorkomende ziektes. Wij verzoeken u hierover uw dierenarts te raadplegen en voor vragen bij ons te informeren.

  2. Moet ik het inentingsboekje van mijn hond meenemen ?
    Ja, bij ieder verblijf dient u het inentingsboekje mee te nemen. Hoewel wij de entingen van uw hond in de computer registreren, dient het boekje bij ons aanwezig te zijn. Wij staan onder controle van de dierenbescherming. Wij dienen bij controle bewijsmateriaal te hebben dat de aanwezige dieren zijn geënt.

  3. Mag mijn hond een eigen mand meenemen ?
    In verband met mogelijke beschadiging van uw eigendommen en hygiëne willen wij niet dat uw hond zijn eigen mand meeneemt. Wij hebben zelf goede kunststof ligplaatsen waarop uw hond kan slapen eventueel voorzien van een deken of handdoek.

  4. Mag mijn hond zijn eigen deken of handdoek meenemen ?
    Natuurlijk mag uw hond een deken of handdoek van zichzelf meenemen. Het is echter onmogelijk voor ons om het kleed bij uw hond te houden. Het is heel goed mogelijk dat het kleed het verblijf niet overleeft. Wij geven er derhalve de voorkeur aan dat u een oude handdoek of een oude deken mee geeft aan uw hond, die het verblijf niet hoeft te overleven. Wij hebben zelf altijd oude handdoeken en vetdekens op voorraad. Uw afgedankte handdoeken zijn bij ons dierenpension ook altijd welkom.

  5. Heeft u de riem van mijn hond nodig ?
    Wij geven u de riem en halsband altijd mee naar huis. Tijdens het verblijf hebben wij deze niet nodig. Zoekraken wordt op deze wijze voorkomen.

  6. Mijn hond heeft medicijnen, kunt u die toedienen ?
    Ja natuurlijk, schrijft u de naam van uw hond op het etiket. Controleer of de dierenarts een toedieningsschema heeft toegevoegd. Wij hanteren dan dit schema voor tijdens het verblijf.

  7. Als mijn hond onverhoopt ziek wordt, wat doet u dan ?
    Wij zullen in eerste instantie met uw eigen dierenarts overleggen. Deze dierenarts kent de medische geschiedenis van uw huisdier. In echt spoedeisende gevallen roepen wij de dierenarts in die ons het snelst kan helpen. De kosten van het dierenartsbezoek zijn voor uw rekening evenals de reiskosten naar en van de dierenkliniek.

  8. Mijn hond is loops, mag zij nu nog wel komen ?
    Uw hond mag gewoon komen als zij loops is geworden. Meld het daarom wel even op het moment dat zij tijdens het verblijf loops is, of kan worden, zodat wij hiermee met onze kennelindeling rekening kunnen houden.

  9. Mijn hond is erg gevoelig op het voer, mag hij zijn eigen voer meenemen ?
    Wij voeren uitsluitend topmerken, waaronder voer zonder kleur, geur en smaakstoffen. Wilt u toch geen risico nemen dan mag uw hond zijn eigen voer meenemen. Zet de naam van uw hond met uw achternaam en de dosering op de verpakking.

  10. Krijgt mijn hond korting als hij zijn eigen voer meeneemt ?
    Uw hond krijgt geen korting voor het feit dat hij zijn eigen voer meeneemt. Het liefst voeren wij uit onze eigen kwaliteitsvoorraad. Het geven van eigen voer zien wij als een vorm van service.

  11. Ik wil meerdere honden bij u onderbrengen. Krijg ik dan korting ?
    Jazeker, de prijzen van onze verblijven zijn afhankelijk van de grootte van uw hond. Bij twee of meer huisdieren uit een gezin krijgt u 10% korting.

  12. Is het wel verstandig om mijn pup bij u in het dierenpension onder te brengen ?
    Indien uw pup alle entingen heeft gehad kan hij 3 weken na laatste enting bij ons in het dierenpension komen. In de praktijk betekent dit dat uw pup minimaal 15 weken is, aangezien de eerste grote cocktail van uw pup op 12 weken gegeven wordt. Uw pup krijgt voldoende aandacht, leert andere honden kennen, wordt door ons regelmatig van gezelschap voorzien. Uw pup leert al vroeg wat een verblijf in het dierenpension betekent, en gaat dit als normaal zien. Wel moet uw pup zijn eigen brokjes meenemen.

  13. Mijn hond vecht met iedere reu / teef, mag mijn hond dan wel komen ?
    Jawel, maar meld dit even voordat u boekt. Om planningstechnische redenen hechten wij veel aan deze informatie. Het brengen van een hond in de vakanties en hoogseizoen die niet gecombineerd kan worden met een andere hond kan leiden tot een toeslag op de verblijfsprijzen. Ook indien wij hier tijdens het verblijf achter komen.

  14. Kan mijn hond worden getrimd tijdens het verblijf ?
    Ja, dat is mogelijk, in onze trimsalon. U dient hiervoor een afspraak te maken met onze trimster. Tel. 06-41011065

  15. Kunt u mijn hond wassen voordat ik hem ophaal ?
    Jazeker, u dient dit wel te melden bij het brengen van uw huisdier. Het tarief voor het wassen is afhankelijk van de beharing en de grootte van uw hond.

  16. Wat kost het verblijf van mijn hond per dag ?
    Het verblijf van een kleine hond kost € 15,00 per dag, middelgrote hond € 16,00 per dag, grote hond € 17,00 per dag en een risico hond kost € 18,00 per dag. Bij twee of meer huisdieren uit een gezin krijgt u 10% korting. Zie ook tarieven.

Katten

  1. Welke entingen moet mijn kat hebben om bij u te mogen logeren ?
    Uw kat moet de jaarlijkse cocktailenting hebben gehad. Dus zowel kattenziekte, niesziekte en bordetella. Deze beschermt uw kat voor de meest voorkomende ziektes. Wij verzoeken u hierover uw dierenarts te raadplegen en voor vragen bij ons te informeren.

  2. Moet ik het inentingsboekje van mijn kat meenemen ?
    Ja, bij ieder verblijf dient u het inentingsboekje mee te nemen. Hoewel wij de entingen van uw kat in de computer registreren, dient het boekje bij ons aanwezig te zijn. Wij staan onder controle van de dierenbescherming. Wij dienen bij controle bewijsmateriaal te hebben dat de aanwezige dieren zijn geënt.

  3. Mijn kat heeft medicijnen, kunt u die toedienen ?
    Ja natuurlijk, schrijft u de naam van uw kat op het etiket. Controleer of de dierenarts een toedieningsschema heeft toegevoegd. Wij hanteren dan dit schema voor tijdens het verblijf.

  4. Als mijn kat onverhoopt ziek wordt, wat doet u dan ?
    Wij zullen in eerste instantie met uw eigen dierenarts overleggen. Deze dierenarts kent de medische geschiedenis van uw huisdier. In echt spoedeisende gevallen roepen wij de dierenarts in die ons het snelst kan helpen. De kosten van het dierenartsbezoek zijn voor uw rekening evenals de reiskosten naar en van de dierenkliniek.

  5. Wat kost het verblijf van mijn kat per dag ?
    Het verblijf van een kat kost € 10,- per dag. Zie tarieven.

  6. Ik wil meerdere katten bij u onderbrengen. Krijg ik dan korting ?
    Jazeker, bij twee of meer huisdieren uit een gezin krijgt u 10% korting.

  7. Kunt u het reismandje voor ons opslaan ?
    Nee. Deze reismandjes worden bij het brengen van uw kat mee terug gegeven.